6 Mart 2011 Pazar

DODİ'DEN HABERLER

Merhabalar

Bu yazımda süper haberler vereceğim. Eveet İstanbullular Rezztoran Haftası ve Shopping Fest başlıyor hem de arkarkaya bol bol gezmeli,farklı restaurantlarda farklı lezzetler denemeli, ve de indirimler, etkinlikler takip edilmeli diyorum ben. Bu bilgileri bana veren Merve'ye ve Sezgi'ye çok teşekkürler. Bir Nişantaşı sever olarak bol etkinlikli hareketli günler bekliyorum. Yılbaşından önceki hareketlilik geri gelsin!

Neyse tabii ki bu yazımda da bir tarif vereceğim. Yalnız bu tarif sevgili Sultan Teyzoşum'a ait. Evdeki herkesin bayıldığını söyledi. Ben de en kısa zamanda deneyeceğim.

1 Kilo Kereviz
3 tane havuç
2 adet büyük soğan
1,5 Çay bardağı zeytinyağı
2 Adet portakalın suyu
1 tatlı kaşığı tuz
1 yemek kaşığı şeker

Yapılışı:
2 tane soğanı piyazlık doğruyoruz havucu küp küp doğrayıp kavuruyoruz şekeri tuzu atıyoruz; karamelize oluyor. Kerevizleri atıp 1 - 2 dk. döndürüyoruz. Portakal suyu ve 1 çay bardağı su ekliyoruz. İlk önce hızlı ateşte kaynıyor fok fok ediyor. Sonrasında kahveliğin yavaş ateşine koyuyoruz onu orda unutabilirsiniz:P suyunu çekesiye kadar pişiyor. Sonra oh mis.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder